خــدآ بود و دیگـر هیـچ نبــود ..
خــدآ بود و دیگـر هیـچ نبــود ..

خــدآ بود و دیگـر هیـچ نبــود ..

...

23








http://sangariha.com/i/attachments/1/1392668781989604_large.jpg


طـــولآنیـه .. میتونین نخونیـد ...



+ داشتم تو اینترنت سوالات دفترچه اختصاصیه گروه ریاضیو سرچ میکردم .. چون خیلی گفته بودَن سخته ..


رفتم تو یه سایت که برم بخونم که یهو چشمم خورد به یه لینک [ عذاب قبر + 18 ] ..


منم که فوضول .. رفتم کلیک کردم .. قیلم یه قبرستون بود که داشت از قبر دود بلند میشد


یه جوری شُـدم .. یعنی خدایآ گناه اون بیشتر  از ارحمن الراحمین تو بود ؟؟


یه لحظه فکر کردم .. انقدر که به فکر قبولی کنکور بودَم .. فکر عذاب قبرم بودَم ؟


انقدر که به بقیه گفتم دعا کنید رشته دلخواهم قبول شم تو نمازم به خدا گفتم که کاری کن که شرمندت


نشم ؟؟


یعنی انقدر کارم درسته که کمتر یادش میکردم ؟؟؟


شاید اینایی که گفتم خنده دار باشه .. ولی مطمئنم اتفاقی نبوده .. اینکه یعو کلیک کردم رو اون لینک


اتفاقی نبوده .. خدایا ممنونم


الان از خدا میخوام که وقت مرگم بازم دستمو بگیـرع


+ الان میفهمم وقتی آخر دعا ها این دعا رو میخونن یعنی چی :


خدایا مارا نیامرزیـده از دنیا مبـر


نظرات 3 + ارسال نظر
mahnaz شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 01:26 http://tanhaitanha-64.blogfa.com

اگه وجود خدا رو باور کنیم اونوقت خدا میاد و یه نقطه میزاره زیره باورمون و میشه یاورمون...........خداجونم فقط فقط میخوام بگم خیلی دوست دارم هرچند که بنده ی خوبی برات نبودم..................

elahe چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 22:04 http://ll-selen-ll.blogsky.com/

واقعا..

اینقد که ما به فکر چیزای دیگه هستیم، به فکر آخرتمون هم هستیم؟
من که واقعا نیستم..
انقد که دیگه یه مدته نمازمم یادم میره بخونم..

واقعا کار خدا بوده..مطمئن باش.
یه تلنگر واسه اینکه به خودت بیای..

و شایدم واسه من..
که عمیقا به فکر فرو برم..

elahe چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 22:01 http://ll-selen-ll.blogsky.com/

بهتر بود تموم نمیشد..

واقعا همینطوره..به فکر تمومی نباش..
الان من تموم شدم..واقعا دارم از بیکاری و بیحوصلگی دیوونه میشم..
هرچند من درس نمیخوندم..ولی بازم روزا اینطوری نمیگذشت..خیلی خوب بود..
فکر کنکور خوب بود..
فکر اینکه حتی درس نخوندم خوب بود..
فکر اینکه هیچی نمیتونم بزنم خوب بود..خخخ

من بازم میگم راحله..اگ تونسی گاج رو گیر بیار..گاج نقره ای فیزیک..
دست دوم گرفتم من..تو هم میتونی بری بگیری..
واقعا عالیه درسنامه هاش..
جوریه که حتی اگ دبیر هم بهت درس نده خودت بخونی قشنگ میفهمی..
هرچی بگم ازش کم گفتم..
یه چی دیگه..فیزیک 1 آینه ها و عدسی هم همینطور..4 تا سوال میاد..فووووووووق العاده آسون..
من گاج خونده بودم..همشو تونسم بزنم..همونایی بود که توی اون کتابه هم بود..اصن عاااااالی..

حتما پایه رو بخون و تستاشو بزن..
این نباشه که فقد حرف باشه ــآ..منم پارسال کلی برنامه ریزی کردم واسه تابستون..ولی هیچی به هیچی..
تو واقعا بخون..

دقیــقا..میبینی که واقعا آسونه درس ــآ..
این ما هستیم که به خودمون زحمت نمیدیم و نمیخونیم..
حسابان 40 درصد واقعا عالیه هــآ..

کووووو تا دانشگام مشخص بشه..شهریـــــــــور..اون موقه که دیه تابستون تموم شده..

خیلی اعصابم داغونه..
آجیم برگشته بم میگه الهی هیچ جا قبول نشی و پیشرفت نکنی..
آخه تو بگو..این حرفه؟
اصن نابود شدم.
دارم دیوونه میشم..دلم یه جایی میخواد که بشینم و فقد گریه کنم به حال خودم و وضع زندگیمون..

خخ..

فعلا فقد برنامم اینه که برم کلاس ایروبیک..همین فقد..!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.